גלו את ה-Messerschmitt Bf 110D, דגם מרשים מבית COBI, שמשלב בין היסטוריה צבאית לאיכות בלתי מתפשרת. הדגם מדמה את המטוס הגרמני האגדי שהיה פעיל במהלך מלחמת העולם השנייה, והוא עשוי מ-422 חלקים איכותיים שמבטיחים חוויית הרכבה חלקה ומהנה. זהו פריט חובה לכל אספן וחובב היסטוריה צבאית.


325 
  • מותג: COBI
  • מק"ט / ברקוד:: 5716
  • משלוח: 

קרא עוד


ה-BF 110D היה מטוס קרב דו-מנועי פופולרי מאוד מבנייה גרמנית ממלחמת העולם השנייה. הופק בין 1938 ל-1945 היו לו כמה גרסאות. החל מגרסת B, הוא צויד כסטנדרט ב-4 רובי MG 17 ו-2 x MG FF 20 מ"מ המורכבים בקדמת האף ו-MG 15 בודד המורכב על תחנה ניתנת להזזה בקצה גוף המטוס ומופעל באמצעות רדיו. מַפעִיל. הוא שימש בהצלחה במהלך הקמפיינים של ספטמבר וצרפת. ה-110 השתלט מאוחר יותר על תפקיד המפציץ.

דגם אבן הבניין COBI כולל אלמנטים נעים רבים כמו גלגלים מסתובבים עם צמיגי גומי, מדחפים זזים ודשים. בתא הנוסעים שמנו שתי דמויות של טייסים בגודל מלא. דגם הלבנים יוצר עם סימונים יפים מודפסים בכרית, בהם השתמש במהלך המבצע בקמפיין היווני הים תיכוני. בלוקי COBI מכוסים בהדפסים איכותיים שאינם נשרטים או דוהים, גם בשימוש רב. זה דגם נהדר לכל חובבי התעופה. הודות לפרופורציות והפרטים המוצגים בנאמנות של המטוס, הדגם יהיה מושלם כתוספת לכל אוסף של אספנים צעירים או מבוגרים המתלהבים מההיסטוריה והתעופה. את כל הסט משלימים מעמד תצוגה בלוק אלגנטי וצלחת עם שם הדגם.

מודל
Messerschmitt Bf 110D
אורך המודל
30.5 ס"מ
גובה המודל
10 ס"מ
חלקים
422
דמויות
2